29 de ago de 2013

Indicação de Música: "Drive All Night" - Joss Stone

Capa do álbum LP1/ internet

Voltando a postar no blog, tirando a poeira e as teias de aranha por aqui. rs!
Estava um pouco desanimada em continuar postando. Mas vamos continuar, não pode parar 4 anos de Cinética Musical!

E volto com uma indicação de música espetacular, na minha opinião. rs! É das minhas cantoras preferidas, Joss Stone, a música "Drive All Night". A canção está no álbum LP1 (capa acima) de 2011, uma das minhas favoritas no CD. Ouça "Drive All Night"

"Drive All Night" - Joss Stone


Just when I thought I put you up 
Silly old me, I called too many times 

Thought you were about to love me up 
Here I am getting all messed up by fucking fireside

[CHORUS]

Then you drive all night saying what use is the night, when you can't sleep anyway 
You might be tired, but the fact to the matter is you're standing right in front of my face 
You saved me, saved me from hate, it's so close to love 
No one's ever done anything like this for me before 
No one's ever drove for miles to make me smile before

 I started to worry, do I smell nice? 
Like a fool I left my gum on the side 
Then I go and kiss you and the follow up from that was whole bunch of nothing 
Wondering where you're at 

[CHORUS]

 No one's ever done anything like this for me before 
No one's ever drove for miles to make me smile before
 I'm happy, always grown, at least I can sing a love song 
There's no reason to believe the life outside of this 
I'm glad that I was wrong, baby. 
I can see that we're high 
I can see that we're feeling 

[CHORUS] 


Também estou na contagem regressiva de Joss Stone no Brasil. Sábado a cantora se apresenta em Salvador pelo "Circuito Banco do Brasil". Uma pena que Joss só irá passar por uma cidade, mas eu fiquei sabendo pelo JossStoneBrasil.com, que o canal Multishow irá transmitir o show a partir das 20h40. Demais!!

Hashtag fica a dica, haha!

Um comentário:

  1. Realmente esse álbum é ótimo, minha favorita do LP1 é Somehow.

    ResponderExcluir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...